Jakobssons födelsedag! Mitt hej då




Här sitter jag hemma i köket på min gode vän Jakobssons födelsedag, i korta drag har hans liv präglats av misslyckanden och sjukdommar! Men jag gillar killen, han har det där extra, när han kommer in i rummet är det reespect. Man står på rad, man lyssnar. Så ett stort grattis å en liten puss på hakan får han!

Som jag sa sitter jag hemma i köket, lite hängig och snuvig. Hemma från jobbet till och med. Jag har ju som bekant spenderat senaste året plus dessa 8 månader i Oslotown, har haft sina bra och dåliga delar! Men jag väljer att bara komma ihåg det fina å ta det med mig, jag gillar staden! Staden gillar mig, men nu är det nog :D

Pettersson vill hem, ansluta sig till tjocka släkten, spela forward i Drängsmark IF! Helt enkelt falla tillbaka till gamla hederliga lugna livet.
Så därför vill jag tacka alla som gjort denna tid till den fantastiska tid som varit! Och vem vet, efter sommaren kanske jag är tillbaka.. vem vet=)

Så jag tackar för mig, ska försöka få liv i denna högklassiga blogg igen också, uppdatera om livet i dmk-hooden!
På återseende

/Pettersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0