Lördag!

Shit, min & kissies morgon är så djukt lika varandras, daaamn :O
Se bara själva folket! http://www.kissies.se/lordag-5



God morgon! :)

Asså, har ni varit ute än? Gud vilket skönt väder, vart superchockad när jag gick ut nyss med Jakob! Känns typ som att man befinner sig vid oslofjorden eller något, jättekonstigt dock eftersom hösten är ju verkligen på väg men idag känns det verkligen inte som det. Så nice! :)

Haha men jag är inte heller bakis idag som ni kanske märkta av att inlägget är så positivt laddat? Jag sitter och dricker kaffe medans jag bloggar och har Jakob i knät! Gick hem hyffsat tidigt i natt, kanske vid 2tiden.. Drack inte heller sådär supermycket så det känns förjävligt nu såhär efter ;)

Var jättelyckad kväll på Qadiz där Erik å Bianca höll sitt förkrök, var hur mkt folk som helst på slutet! Träffade även en gammal vän till mig som jag gick på kollo (!!) med tillsamans som yngre haha! Skitroligt att ses, vi pratade om gamla minnen och sånt.. Hon heter btw också Alexander!

.

Jag har MASSA bilder på Cabos kamera, men han ligger och sover fortfarande så dom kommer såfort jag dragit upp honom ur sängen eller lyckats sno/hitta hans komera, vart den nu än ligger..

Tack bock // Alexander


Kommentarer
Postat av: OP

HAHA, du är ju seriöst sjuk i huvudet, jag dööööööööööör!

2011-08-27 @ 14:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0