Äntligen!


Jag förstår att ni har väntat mina vänner men nu är vi på cyberspace, kanske oslos SOFFtaste blogg!
Mitt första inlägg ska innehålla allt ifrån naket till påklätt!
Ska nedan skapa en lista på saker från 1 till 10 som betyder eller bara är nåt, så häng med! 


1. Det här kommer troligen bli största bloggen i världen, iaf drängs!
2. Såg en söt gubbe på bussen som sippade på en flaska jaeger, ville egentligen smaka!
3. Eva Pettersson, namn är mer än tusen ord, å mamma är ett ord! tänk på det=)
4. Sommaren i Oslo sägs ju ska vara fantastiskt, att solen ska skina, fågeljävlarna ska kvittra å brudarna ska gå i kortkort å ropa "suckisucki, one dollar" men inte för att verka negativ! Jag har fan inte betalat någon för sex, å sen vädret! Kallhålet skellefteå hade ju förfan varmare och garanterat mer soldagar! fan
5. Denna siffra la jag bara till för att 5 låter bättre en fyra!
6. Allt det jag nu skrivet vill jag tillägna alfred nobel, min broe!

Det var allt för mig bloggboken, later on!!

// Sumpen Pettersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0