Panda.com-back!



Nyss var jag och bajsade, Jacke fick höra detta och tyckte själklart om det! Nu luktar det skumt i hela lägenheten! KungfuPandaAllebajs är inte att leka med!

Shysst comeback i bloggen känner jag! Nu är vi tillbaka, vänta ni bara!

Lite uppdates sen senaste då! Sen sist har jag lyckats hänga 4 baljor i norska elitserien i innbandy (låter fett men är inte så coolt) Även har jag bokat en impulsresa till Paris på förhoppningsvis en fantastisk liten resa! Jag å jakobsson har bestämt oss för att lämna Oslotown också, tidpunkt är inte helt bestämt så får återkomma om detta! Men det sker inte ikväll! Annars flyter bara livet på som vanligt :D

Så sprädd de wörd, de blogg iss bäk!

// Suuuuumpen Pettersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0