Tisdagsauktion 21/9-11

Åter igen tisdag gott folk!
Har just torskat en korpenmatch i fotboll med cirka 100-2 så jag orkar inte vara trevlig ens!

Sak nummer ett är:

WALLINS NYA GLAS!!
Beskrivning av saken: Erik fick på sin födelsedag ett glas, jag hatar när andra får coola saker så det ska bort!
Texten på glaset är dessutom på norska, exotiskt!


Startbud: 5 kr!

_________________________________________________________________________________

STÄDNING AV VÅRT VARDAGSRUMSBORD!!
Beskrivning: Vi hade fest i helgen, nu vill vi inte städa, så någon annan kan få göra det! Puss


Startbud: En kram och en bysykkeltur!

_________________________________________________________________________________

BIANCA CEDERBORG!!
Beskrivning: Jag tycker egentligen Bianca är rätt ok, men när hon beter sig som på bilden och såhär i stundens hetta hittade jag inte nå bättre att sälja, så hon får helt enkelt ta en för laget! Bianca är som känt Wallins trogna följeslagare! En tjej från Vässan med två ben, och dom båda på jorden! Hon ler ofta, de är ju bra


Startbud: 3 kvikklunsj och 5 guldpengar!

_________________________________________________________________________________

Så nu kan ni starta och inte bjuda som vanligt era otacksamma odjur
Över och ner
//Pettersson

Kommentarer
Postat av: Besviken Pettersson

Erik ditt as, auktionerar jag ut din käresta med ett fint kort så är det "låt stå"! Börjar känna vibbar av internkrig i bloggen!

2011-09-20 @ 21:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0