Storhetsvansinne!

Tog mig vatten över huvudet idag, å det känns inte bra! Det hela var egentligen en rätt bra idé och hade den gått hem hade jag troligen vart rätt stolt över den, men som ni hör, gick det i stöpet! Hade planerat dagen i minsta detalj
Hade stängning på jobbet idag så började inte förrän 11.30. När väckaren ringde var sovmorgonen ett faktum, dagen hade börjar exakt som jag planerat!! Alltså med att jag vaknade, jag kom på jobbet, erövrade allas förtroende och alla älskade mig, bla bla bla, de vanliga! Jag och Sebastian hade en legendarisk stängning, gick undan kan jag säga er folkens!! 
Tog mig en utgången 7up å vandrade till bussen, det är här ni tror att det gick snett, men jag klarade åka buss hem! 
När jag kom hem hade jag under hela dagen planerat att ta en löptur för att kompensera upp nån förtärd bärs, men det gick fan inte, nu ligger jag här 1 timma senare, har inte stått upp sen jag kom hem! Jag är en dålig människa, en dålig löpare ( inte i praktiken ) men mest av allt har jag svikit omvärlden!

Sen vill jag sända ut lite rent hat till den här fyren! (bild nedan)




Mvh en skamsen man!
Nu signar jag ut, jag skäms verkligen! Jag älskar er alla

// Pettersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0