Deltidsarbetare sökes!

Vi söker nu en deltidsarbetare för vår vän Jakobsson! Han är 22år gammal och har diagnosen downs cyndrom, hans två största intressen är Kung fu panda och Kapsyler! Jakob har haft en svår uppväxt med husdjur som misshandlat honom och ett stort alkoholproblem, då han missbrukat denna drog genom att hälla ut det!

Annars är Jakobsson en rätt vanlig kille, han glider runt i sin kung fu panda rullstol och hustlar småbarn!
Du som söker det här jobbet ska vara en stabil person på helst 100 pannor med två ben. Vikten är viktig för oss, sätter stor press på att du även är bra på bänkpress då vi vänner gillar att se på folk som just är bra på det.
Sist men inte minst måste du som söker det här vara kvinna, helst tysk eller annat djuriskt sexigt=)

Låter detta som något för dig så skicka in en ansökan till bloggen!
Här har vi även en bild på vår fantastiska lilla vän

Klicka för att stänga bilden

Man tror att bilden är suddig, men det sjuka är...ja iofs Jakob himself, men det andra är att den här bilden har skärpan på topp, han ser verkligen ut såhär!

Skepp å hoj
//Pettersson

Kommentarer
Postat av: Nathalie aka bordet.

Hej. Mitt namn är Nathalie aka bordet bara drt smeknamnet gör mig stabil. Har grekiskt påbråd med hjälp av smeknamnet greken som uppkom på fyllan och villan.. Därav har jag även erfaring av alkohol konsumtion. Mitt ego är ganska stort och uppnår nog en vikt på hundra pannor..

Tror att detta är något för mig då jag också är ganska vanlig egentligen.

Stabil tjej 89

2012-11-13 @ 01:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0