Givmilda!

Som de flesta vet betyder ju ordet tisdag även auktion!
Så därför tänker jag auktionera ut 3 olika saker från vårt kollektiv!

Första prylen är inte mindre en Cabos kvarglömda T-Shirt & Shorts, detta har nu legat i en påse i min hylla i minst 2 månader och för att vara ärlig är jag less på detta töy!! Orkade inte ta upp detta ur påsen så det blir lite av en surprise för vinnande budet! 

Startpris: 3,50 svenska kr
_________________________________________________________________________

Nästa pryl är Biancas balsam som står i duschen, eftersom inte jag använder balsam vill jag inte heller ha det i min lägenhet!


Startpris: 4 svenska kr

_________________________________________________________________________

Sist men inte minst auktionerar jag ut dessa två polishästar som gick förbi här igår (poliserna ingår ej). 
Notfot: hästarna kan vara svåra att se men dom befinner sig centrerat i bilden!


Startpris: 230.000 svenska kr

Nu är det bara att börja buda gott folk!
Tack för bocken!

/Pettersson

Kommentarer
Postat av: Mubarig Mustafa Nor

Ja vill ha tishirt, va ede för storlek

2011-08-30 @ 19:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0