Frukt å asiater

Måndagmorgon var exakt vad det var när jag vaknade, förjävligt tänker ni, jag håller med!
Men ni, nu är arbetsdagen över, har till och med hunnit med slänga i mig en shysst pizza och lirat en liten innebandymatch!

Men nu till det viktiga, jag såg världens tröttaste asiat på t-banan, han var söt! Jag tog med honom hem, nu bor han i min säng :) Ok jag ljög men han är fin, har sett honom några gånger nu, provade slänga iväg ett fint "Tjoooongontale" till honom, men stackarn kan nog inte sitt eget riskokarspråk.

Nej nu ska jag sluta vara så risig, duscha å ta på mig min gula tröja! Sen borde jag sova, sitter fan här å kisar.... Shysst protes, trött kines! Jag är tillbaka i bloggvärlden, akta dig Yao Ming, snart är jag större än dig. Nej men seriöst
:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Här nere var det fett dålig stämning, då vet jag hur kineser känner sig, inte konstigt att dom äter ris å hundar! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0