Hej hej hallå!

Nu var bloggen uppe igen då! Efter många försök och om å nej så ska vi väll pröva igen!
Som Hansa P beskrev i tidigare inlägg så har jag, Jakobsson blivit ett år äldre och ett år närmare hemmet med köttfärslimpa och demensen har slagit till så man inte ens minns finns i sjön men jag tar de hyffsat bra iaf!
En kväll som denna, som denna, som denna, som denna sitter vi och njuter i köket med en öl till vänster om en och ja skulle faktiskt säga njuter! Men vissa saker saknas i våra liv. Nr1. en viss Wallin Nr2 en sommarkille som håller låda och sist men även minst en underbar och fin ...................Bianca, ja jag sa det, visst vi saknar wallin men hans bihang har även lämnat en lucka i vårat liv!
Nu tycker jag de vart för mkt text helt plötsligt så jag sluter med ett hej hej hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0