Söndagsångest!

Jaha då sitter man här igen med bakissvetten på sin näsa!
I det här inlägget tänkte jag bjuda på lite av varje! Så varför inte börja med dagens outfit såhär direkt!



Förutom ett halvbuttert leende har jag lyckats hitta en magisk miljö kära vänner!

Jag har iaf på mig min hippaste beatlesfrilla tillsammans med en randig tshirt från Stress!
Sen börjar ju kylan tränga sig på så utanpå har jag smyckat mig med en basebolljacka från Carhartt.
På benen har jag ett par sprojlans nya svarta jeans från Weekdag å avslutningsvis ett par bruna shyssta skinnpjucks från Din Sko. Under fötterna har jag en grusgång å framför mig halvdåligt klippt gräs! 

Eftersom jag inte är som alla andra, så tänker jag mig att jag inte ska skriva så mkt mer utan istället typ slänga upp lite shyssta bilder från senare tiden, efter har jag nog planer på att gå och kissa! Kanske gå ner till söndagsbutiken å köpa mig en mozzarellapizza, men bara kanske, har inte lovat nåt!
Hur som hellst, här kommer bilderna, NJUT!


Den här bilden härstammar från Grunnerlökkas vassaste gator, kameran kom fram så jag och Jakobsson visste direkt hur vi skulle bete oss!


Ingen ovanlig syn, alltså att Wallin drar fram kuken offentligt! Lägg märke till vilken fantastisk stråle, nej tack till prostata hälsar Wallin!


Vem undrar ni! Det gör jag också! Men jag är rätt säker på att han sover, och att han troligen egentligen har ett namn! Jag vet inte vad han heter, men jag kallar honom Tess!
.
Och nu till sista bilden, representerar Oslos gator!
.

Behövs ingen förklaring! Man finner dem överallt, ett säkert kort till Hiv för er som är sugna!


Det var allt för mig för den här gången, vi hörs nästa gång!
//Pettersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0