Replik till Jakobsson!


För det första smög jag likt en ninja in genom dörrar och rum!
För det andra så kan ju Jakobsson lära sig att sova djupare!
För det tredje så anses ju oftast vardagsrummet vara ett allrum där alla får vistas när och hur dom vill!
För det fjärde så är det ju jag som är skriven på lägenheten och Jakobsson är inte ens inskriven som inneboende!
För det femte så kan jag hålla på såhär hur länge som helst!
På det sjätte smäller det, men inte min pung, för så lätt är den inte att träffa!
För det sjunde så överreagerar Jakobsson, inte fan blir jag arg när dom väcker mig varje morgon när dom ska på jobbet! 


Annars har dagen på jobbet vart semiseg! Hur har er dag varit, inte för att jag bryr mig, men för att vara trevlig!?!


Och du rör inte mina bollar!!

Vänliga men bestämda hälsningar
//Pettersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0