Tisdagsauktion 13/9-11

Vi hoppar rakt in i auktionen med kanske det värdefullaste vi någonsin auktionerat ut! 
Föremålet har med sin terrieraktiga ivrighet men sin pandamjuka insida krypigt sig in i hos alla, dagens första grej är nog som tidigare sagt det bästa vi någonsin auktionerat ut:

EN DATE MED JAKOBSSON
Kommentar: Vi auktionerar ut en date med allas vår Jakobsson, finnes tre olika alternativ på date!
Alt 1: En mysig hemmakväll med en fin film och lite snacks!
Alt 2: Utgång med en romantisk middag och kanske en efterföljande promenad!
Alt 3: Djuriskt äckligt sex



Bud och alternativ på date sändes direkt till Jakobsson på telnr: 45119558
_________________________________________________________________________________


JENNIE ÅKESSONS KVARGLÖMDA LIGHTER
Kommentar om sak: Jennie glömde sin Marilyn Monroetändare så den säljes eller kastas! Punkt



Startpris: 2,99 nok!!

_________________________________________________________________________________

YATSI GJESTEKORT!
Kommentar: Alla ni av våra läsare som bor i Oslo vet ju vad Yatsi är, jag, Pettersson råkar innehava ett Yatsikort som jag när jag vart där kommit in gratis med, nu tänker jag dumpa iväg det till en lycklig sate där ute i omvärlden!



Startbud: 300 pix!


Så starta denna kamp, så ska vi se vilka 3 lyckliga vinnare vi har vid nästa tisdag då just vinnarna koras!

Bock// Pettersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0