Ny nivå!


Vi tog kollektivfestandet till ännu en ny nivå, efter nån slags efterfest med norska barnehageassistenter från bärum är det senaste jag kommer ihåg att Erik kommer insnubblande å ramlar på golvet, kravlar upp i min säng å Jakobsson lägger sig på golvet brevid, vi skrattar lite gott åt detta! Sen vaknar jag upp liggande i min säng med benen på golvet lite småsnett sådär! Men det är ju sånt som kan hända, inte jättestor grej, men jag har även mina byxor på mig lite halvnerdragna, även det är ju acceptabelt! Nu till grejen, på mitt bröst har jag två ben, tillhörande Wallin som ligger å snarkar i min säng, vid detta tillfälle är klockan 09.48 eller liknande, så där hade vi legat å halvmyst i cirkus 5 timmar! Misstänker även att Jakobsson slaggade in på en hög med kläder på sidan av min säng för att under natten på nåt vis förflyttat sig till sin egen säng där han nu ligger sliten fullt påklädd, ingen vet hur detta gick till dock, lär nog få förbli ett mysterium!

Här nedan visas en bild på hur jag å wallin kan ha sett ut!
(bilden är montage, alltså inte personerna i fråga på bilden)


Nu är det även bekräftat att Wallin dreglat daim på mitt lakan! HAHA
Hjärtliga, men småslitna hälsningar

// Er vän i cyberspace, Pettersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0