Katt-a-pult


Vi har ju som tänkt ha en massa olika kategorier på denna blogg för olika dagar! En har redan blivit real och de är tisdagsaktuion men HansaP! Så söndagar var tänkt att vara Bakis med Jakobsson!

Men problemet är att jag inte är bakis! Så jag ska göra de bästa av de, med en lite basic saker som kan komma upp!
De kommer bli vimmelbilder från festerna vi var på, citat, historier och egentligen randomsaker som kan ha hänt!
Men ni kommer få vänta tills nästa söndag innan de realdeal kommer, och de kommer bli sinnessjukt bra känner jag redan nu.
Kan släppa en vimmelbild från nån fest någonstans på mig!


Kan släppa nå klassiska festlåtar för stammen också!

Tyler, the creator - Sandwitches
Den svenska björnstammen - Dansmusik
Den svenska björnstammen - Vart jag mig i världen vänder
Cypress Hill - Hits from the bong
Panda da panda - Vem e du
Panda da panda - titta när han dansar

Kram Jakobsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0