Giraffer har också känslor!

Godmorgonkvist!
Nu är de helg och som man har längtat! Vanligtvis betyder helg fylla och bravader! Men chockar alla och kör en såkallad vit helg! Förklaring? Jo, ibland måste man bara göra sånna oväntande saker, för att få lite mer spänning i vardagen!

Nu så har vi haft en omröstning även på bloggen här om vem är hetast i stammen! Och ja ställningen är som ingen kunde ha trott! Hur fan kan jag leda? När vi satt odds på vem som skulle ta hem den så var de lägst odds på HansaP och Wallin! sen skulle Caabo och sist Jakobsson!
Men tydligen så finns de några därute som tycker annat! Så om någon modigperson vågar skriva att de röstade på mig så gör bara de! Skulle vara kul och se vem som tänkte lite fel och la sin röst på mig!! Och ja, jag är singel....

Hur ser din plan ut för lördag tänker ni säkert? Då kan ja svara kort och enkelt med jag vet inte!

Jakobsson up and out!

P.S Vill bara säga att vi borde göra om vårat samhälle mer anpassat åt giraffer!!



Kommentarer
Postat av: A

3/4 var män som diggade din fake-musche

2011-09-03 @ 19:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0