Bakis med Jakobsson!

Hej Hej ahllå!!
Så var det söndag igen, och alla vet att då är de dax för bakis med jakobsson!
Fredagen var en sjukt kväll för satmmen, alla tog de till en ny nivå! Allt starta med att Wallin ville öppna Cavan som han de sparat på och vi såg tillfället att svepa skiten! Så wallin sköt korken i taket och de var startskottet på en Episk kväll!
Vi drev på med en massa skit innan vi betsämde oss för att dra ner på byn! Gled förbi Hardrock cafe för att träffa Wallin's arbetskompisar, sa hej och gick vidare! Till slut hamna vi på Nichol and Son där Hansap's arbetskompisar var! Sen braka allt lös, tequila, öl och mer tequila. Resten gick som de gick! klättrande på biljettautomater, fifa11, googletranslate och folk från baerum.
Efterfesten dog när Wallin sura ihop för han förlora i fifa så alla drog så var de bara stammen kvar i läggan och ja ska förska berätta allt ja minns, wallin faller in i HansaP's rum jag och hansa viker oss i skratt, Wallin slänger sig på Hansa i hans säng och jag (Jakobsson) ligger kvar på golvet sen är de svart! Jag (Jakobsson) vaknar upp i min säng fullt på klädd och HansaP vakna halvliggandes i sängen/golvet med Wallins ben på hans bröst! Allt jag vågar säga innan de sprids rykten om Hansa's och Wallin's läggning till varandra..

Lite Randomfuckin bilder från fredagen!





Mvh Jakobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0