Wallin frågar Hansa!

Wallin ställde 6 obehagliga frågor som jag var tvungen svara på, så ursäkta!

1. Hur ser en typisk Pettersson-söndag ut? Beskriv.
En söndag för Pettersson börjar ju oftast med en Saharaliknande känsla i gommen å med en fräsig pingla runt armen..... Sen vaknar jag på riktigt, då är munkänslan kvar men damen brukar vara Jakobsson! Vi i kollektivet besöker ju mer än ofta närbutikken, inhandlar en pizza å en lärpa var sen sitter jag oftast ut resten av söndagen!


2. Bästa utestället i oslo? Varför?
Jag vägrar svara på denna absurda fråga, att du har mage att ens fråga! Schas Wallin schas!


3. Favorit i stammen? Och vilken egenskap gillar du mest med honom?
Favorit i stammen är nog Wallin himself, mest för rumpan! Annars är det ju en väldigt fin kille annars också, men den där lilla irriterande tjejen som brukar sitta fast vis sidan har jag delade meningar om! Nu blev jag irriterad å byter till Jakobsson, för att han är stor och mysig!


4. Din bästa dans? Beskriv den utförligt?
Min bästa dans är även min mest klassiska, finns ju ett antal filmer på den, bland annat en på den där hemsidan Facebook! Den utförs med en oerhörd presition, jag står platt med ena foten medans den andra står på tå, knäet på det senast nämnda benet förs i en horisonal rörelse tills jag känner för att byta och göra viseversa, armarna freestylar jag ofta med!


5. Vad önskar du dig på din födelsedag? Vi vet ju alla att den närmar sig, och du fyller ju ändå 22 år och allt.
När jag fyller år vill jag ha en vän.....


6. Dagisfröken och mat-tant. Vad blir egentligen ditt nästa yrke? Kommer du att försätta på den inslagna, femininabanan?
Det var en väldigt svår fråga min vän, eftersom mitt kön i princip är obefintligt så känns det feminima helt rätt så där kan jag svara med ett enkelt ja! Men mitt nästa yrke kan mkt väl innehålla baddräkter å minderåriga så en småfet badvakt kanske?! Eller lastbilschaffis.
Hälsningar Hansa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0