Hej hej ahllåå

Go morgon världen som jimmy jansson skulle ha sagt! Sitter här i den kungliga hufvudbyn  08 och smuttar på en kaffe i en ormkaffekopp som passar mig perfekt!
Vad är då mitt mål med denna resa har många undrat och jag ska ge några starka punkter som står på agendan!
Nr1: Få en bild på kissie som man kan redigera i photoshop så de ser ut att jag ger henne fingret bara för att visa vem som bestämmer!
Nr2: Försöka sprida hemska rykten om Pettersson så han ska bli bannlyst från internet föralltid!
Har lyckats bra med nr2 men nr1 har de blivit lite problem med eftersom man inte stötte på kissie igår efter 5h letande! Men jag hoppas de ska gå bättre idag!
Sen hur ska jag kunna summera gårdagen lika bra som wallin gjorde, men ska ge de ett försök!
Allt börja med en sjuhelvetes promenad runt hela sthlm! Sen när tiden var inne så gjorde 2 av de största piraterna på de 7haven redo för att skapa oro i byn, de sänkes en 2 och tillochmed 6öl ner i maggropen och då var de igång!
Drog ner på trädgården på söder för att se va man kunde få ut från alla hipsters som skulle hänga där enligt säkra rykten från Budapast, vad fick man ut då undrar ni?? Jo att de var sjuk stel stämmning i början men sen när några fler öl sänktes så gick allt som väntat!
Träffa några grappar från de legendariska GRP ( GunRackPack ) om ni inte vet vilka de är så gå på vimeo och kika förfan!
Sen vart de nå instagramin' och lite till öl och plankning! Sen var man tillbaka på danderyds gator för att släcka nattlampan som att säga!
Nu kände jag att min gnista för att skriva här tog slut så fuck off and die, äppelpaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0