Dagens...

Jag tänkte bara köra lite dagens olika, lite smått och gott, en del viktiga saker som för exempel!!

DAGENS HÅRDASTE BUSSKAPTENRANDOM!!*
Kommentar om bilden: Sällan har jag skådat en sådan ståtlig kaptenliknande man på bussen, han har troligen även han ett namn! Säkert ett tufft



____________________________________________________________________________

DAGENS HYLLA!!
Kommentar om bilden: Wallins hylla, han har halvmycket saker på den men inte för mycket, en genomtänkt planlösning, en applåd för Wallin tycker jag!



____________________________________________________________________________

DAGENS OUTFIT!!
Kommentar om bilden: Idag kör jag lite basic, är ju bara måndag och jag har ju ändå arbetskläder!
Har i vart fall på mig ett par weekdayjeans även idag, sitter som smort som ni ser=) på överkroppen har jag en rätt basic tröja från H&M som jag gillar! Kör på den slitna stilen med mössfrilla idag, känner mig lite rockig!



_____________________________________________________________________________

DAGENS OMAKA PAR AV SOCKAR!!

Kommentar om bilden: Två olika sockar som jag valde själv för att få ett lugn i bilden, njut gott folk, njut!=)




Det var allt för mig för den här gången, hoppas ni haft en förjävlig måndag än så länge!
Med vänlga hälsningar! 

// Pettersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0